Hello World

0
Rate this post

Drink veel water

Naast de adviezen van de WCRF voegen we nog andere adviezen toe. De eerste is om veel water te drinken. Water is het essentiële element voor het goed functioneren van het organisme en essentieel voor alle chemische reacties. Onthoud dat het lichaam voor ongeveer 60% uit water bestaat.

  • Een goede hydratatie stelt het lichaam in staat om op zijn best te functioneren en het uiterlijk van de huid te verbeteren.
  • Thuis koken indien mogelijk

Door niet te vaak uit eten te gaan, blijf je fit. In feite is het veel gemakkelijker om de tafel te overdrijven als u buitenshuis in gezelschap bent. Bovendien vermijdt u door thuis te eten het risico dat u tegen voedsel van slechte kwaliteit of afvalvoedsel aanloopt.

Sla geen maaltijden over

Mensen denken vaak dat het overslaan van een maaltijd je kan helpen om af te vallen. Sterker nog, na 3 of 4 uur, wanneer je bloedsuikerspiegel daalt, zal je lichaam proberen suikers ergens anders vandaan te halen.

En dat gaat ten koste van de spieren. Dit betekent ook dat je je stofwisseling vertraagt. Het is dus belangrijk om alle maaltijden te eten, inclusief tussendoortjes als je een efficiënt lichaam wilt. Bovendien zul je niet al te hongerig worden voor de volgende maaltijd.

Rustig kauwen

Als je gehaast eet, geef je je hersenen geen tijd om signalen van verzadiging uit te zenden. Rustig kauwen bevordert niet alleen het verzadigingsgevoel, maar helpt je ook om beter te verteren.

Poets je tanden na de maaltijd

Het lijkt misschien een triviale suggestie, maar de smaak van tandpasta kan het verlangen naar snoep en suikers wegnemen en je ook ontmoedigen om weer te eten. Natuurlijk helpen we ook een handje aan de tandheelkundige gezondheid

Eet niet te veel

  • rustig-kauwenHet is aangetoond dat minder eten de levensduur verlengt.
  • In een overvoede wereld waar te veel eten domineert, is het een goed idee om niet alleen aandacht te besteden aan de kwaliteit van wat je eet, maar ook aan de kwantiteit.
  • Feeling ok producten voor gezond eten en fit zijn

Nadat we het belang van de hierboven geïllustreerde aanbevelingen hebben begrepen, wordt het duidelijk hoe belangrijk het is om voedsel te eten dat gunstig is vanuit hormonaal oogpunt en dat de lichaamssamenstelling kan verbeteren.

Feeling Ok-voedingsmiddelen zijn perfect voor iedereen die vast wil houden aan zijn gewoonten, maar wil voorkomen dat hij te veel koolhydraten en suikers binnenkrijgt. Op deze manier eten betekent een drastische vermindering van de productie van insuline door het lichaam en dus een signaal aan het lichaam dat het energie nodig heeft uit het reservevet.

Feeling Ok kan zelfs de meest veeleisende fijnproevers tevreden stellen en biedt een reeks producten waarvan u op elk moment van de dag kunt genieten, van ontbijt tot diner.

Uncategorized