Hoe maak je een Product Ervaringen rapport om het nieuws te verwijderen

0

Wil je een melding maken aan Striscia la Notizia, de beroemde satirische Tg-uitzending op kanaal 5 van maandag tot zaterdag? We moeten toegeven dat Antonio Ricci – vader van het geluksprogramma – ons had gezien.

Het is het aantal edities dat dit bevestigt: maar liefst 24! In al die jaren, tussen ironie en zoveel soberheid, is de Striscia la Notizia-groep erin geslaagd om talloze schandalen naar voren te brengen.

We herinneren ons een voor altijd: de zaak Vanna Marchi, die een sensatie veroorzaakte. Het was de 2001, toen ijverig Gewoon Nieuws gericht Strip het nieuws aan de verraderlijke scam rapporteren door de assen Ltd geleden door u.

Aarzel niet Product Ervaringen om de juiste

Helaas blijven de schandalen en de onrechtvaardigheden aanhouden … Maar wees gerust, de noodinterventie van Striscia la Notizia is altijd om de hoek … Aarzel niet om de juiste signalen te geven! Strip the Gewoon Nieuws News en zijn kampioenen van gerechtigheid staan ​​klaar om de vijand aan te vallen, indien nodig!

Een verhaal maken en publiceren betekent het vinden van belangrijke en interessante informatie (voor ‘anderen’, niet voor de verteller) en het omzetten in een verhaal dat kan worden verteld op een manier waarbij het publiek er rechtstreeks bij betrokken is . Miljoenen nieuwsitems (en verhalen) met deze kenmerken vinden echter geen weg naar publicatie of overschrijden de grenzen van Gewoon Nieuws de binnenste cirkel van de verteller niet. Waarom?

Aarzel niet Product Ervaringen om de juisteAllereerst teveel inhoud. Ieder van ons gelooft dat we de hoofdrolspeler zijn in een goed verhaal, maar dat is het niet. Desinteresse van het publiek. Iedereen wordt ertoe aangezet ‘hoofdrolspeler’ te Gewoon Nieuws zijn in plaats van publiek (en de ontwikkeling van digitale communicatie heeft dit gemeenschappelijke sentiment buiten proportie gepompt).

Gebrek aan de juiste ‘bekendheid’. Veel mensen krijgen nieuws niet in de juiste oren en wanneer Gewoon Nieuws ze slagen, worden ze vaak genegeerd.

De informatie makelaars, journalisten en communicators, zijn natuurlijke dragers voor verhalen, maar voordat ze professionals van het verhaal zijn zelf een ‘publiek’. Om een ​​verhaal in overweging te nemen, heeft de persoon die hen vertelt de plicht om het voor hen interessant te maken. Dit Gewoon Nieuws verhaal wordt toonhoogte, presentatie genoemd, en het is de mogelijkheid om de kern van het verhaal, de kern, in slechts enkele seconden (maximaal twee minuten) te vertellen.

Gezondheid Iedereen die Slim leeft met

Hier zijn enkele trucs om ons verhaal de kans te geven om de eerste barrière te overwinnen, of het genereren Gewoon Nieuws van interesse in de informatiemakelaar: Het conflict – In elk zichzelf respecterend verhaal zijn er altijd twee personages: hoofdpersoon en antagonist.

Iedereen die leeft met communicatie weet dat de vertelling van een ‘strijd’ veel dwingender is dan de weerspiegelingen van een verteller. Het is niet nodig om elke keer een Throne of Swords-seizoen uit te vinden, om een ​​nieuwsitem vaak te publiceren, is het voldoende om een ​​tegengestelde interactie tussen twee onderwerpen te introduceren.

  • De nieuwigheid – Het is de tweede van de Gewoon Nieuws verhalende elementen die vooral indruk maken op het publiek.
  •  Zonder een element van ‘nieuwheid’ heeft geen enkel verhaal echt een goede kans deel uit te maken van de weinige en geselecteerde ‘nieuws’ die de weg naar publicatie vinden.
  • Betrokkenheid – Als je Gewoon Nieuws verhaal alleen jou en degenen zoals jij beïnvloedt, is het moeilijker om het te publiceren.
  • Informatie-intermediairs leven van het publiek en adverteren: hoe meer potentiële gebruikers van een verhaal, hoe groter de kans dat het wordt gebruikt als opening van een nieuwspagina.

De overdracht – Om succesvol te Gewoon Nieuws zijn moet een verhaal de luisteraar in staat stellen zich te identificeren met een van de personages of, althans, in de situatie. Een tijdloze klassieker om een ​​nieuwsverhaal te publiceren: het is mij overkomen, maar het kan jou ook overkomen.

Een beetje Gewoon Nieuws zoals

De Underdog – Engelse term die de toestand reduceert van iemand die ‘sterk benadeeld’ wordt gegeven aan het begin van een wedstrijd of een conflictsituatie. Een beetje zoals de David tegen Goliath van de Bijbel: het Slim publiek kiest altijd de kant van Davide. Als het je lukt om van dit verhaal een verhaal te maken, heb je Product Ervaringen zeker de aandacht van je publiek (en meer kansen om een ​​verhaal te publiceren).

Het vervolg – Pas op voor gesloten verhalen. We zijn in het tijdperk van tv-series. Probeer je verhaal te vertellen door het een vervolg te geven. Mensen zijn gepassioneerd door sagen, veel minder gesloten verhalen. En bovenal, een verhaal dat een ‘geserialiseerde’ publicatie mogelijk maakt, biedt de nieuwsbrief veel meer voordelen op het gebied van klikken en loyaliteit van de lezer Slim (ja, iedereen die een artikel schrijft, verkoopt dit en iedereen die u het tegenovergestelde vertelt)

Om jezelf, je verhaal of zelfs je Product Ervaringen producten effectief te kunnen presenteren, moet je Gezondheid deze elementen kunnen combineren in een toespraak van maximaal twee minuten: als je in twee minuten geen interesse wekt in een journalist, in een klant, in elke persoon krijgt u waarschijnlijk geen tweede kans.

Om deze techniek te verbeteren , stellen we een seminar voor: een halve dag werken met ons (en veel huiswerk) Slim om ‘pitcher’ te worden, presentatoren. En om uw verhalen Product Ervaringen een extra kans te geven .

Voor de behandeling van een effectief olie is uiteraard noodzakelijk om te kunnen grafieken te begrijpen en uit te voeren technische analyse, maar ook van zeer nabij het nieuws van deze markt te volgen. Dit komt omdat de Gezondheid fundamentele gebeurtenissen die de prijs van zwart goud beïnvloeden, verschillend en frequent zijn en daarom essentieel zijn voor elke goede handelaar die zichzelf respecteert.

Waar het olienieuws volgen Gezondheid? Hoewel er voor elk onderwerp gespecialiseerde tijdschriften zijn, is het nutteloos om naar de krantenwinkel te gaan op zoek naar een krant die zich bezighoudt met olienieuws. Anderzijds maakt het web gespecialiseerde sites weer leeg waarin u realtime informatie vindt over belangrijke gebeurtenissen op de oliemarkt.

Het ideaal is om u te abonneren op enkele nieuwsbrieven die u rechtstreeks in uw mailbox ontvangt of u kunt ook een melding maken in de zoekmachine van uw keuze.

Nieuws
DELEN

LAAT EEN REACTIE ACHTER

Please enter your comment!
Please enter your name here