In de sportschool val ik niet af”: de 10 fouten die nooit moeten worden gemaakt

0

Verliest de sportschool geen gewicht? Dit zijn de 10 meest voorkomende fouten

De ene is daar, trekt aan, zweet en wordt moe tijdens lange sessies van buikspieren, ritten en gewichtheffen, maar niets, verliest geen pond, en de buik blijft blijven waar hij is, slap en corpulent samen met zachte dijen en ‘ schildpadden overwinteren.

Het is dus duidelijk dat er tijdens de training iets verkeerd is en dat het dringend is om de oorsprong van de fout te begrijpen om de inspanningen niet te frustreren. Hiervoor heeft de Amerikaanse personal trainer Maik Wiedenbach in het boek “101 Fitness Myths” de 10 gemeenschappelijke plaatsen over fitness onthuld die iedereen tevergeefs vindt:

1- Oefening in de sportschool heft de eetbuien op

Niets is meer verkeerd: het dieet moet altijd onder controle worden gehouden, omdat voeding 80% procent van de lijn en het uiterlijk beïnvloedt. Bovendien zijn veel niet duidelijk over de hoeveelheid calorieën die wordt geconsumeerd in verhouding tot de werkelijk verbruikte hoeveelheid in elke oefening, dus het budget is vaak in het voordeel van overtollige calorieën: het advies is om deze aantallen te oefenen.

1- Oefening in de sportschool heft de eetbuien op 2- De spieren zijn afgezwakt in de sportschool. De spieren zijn al afgezwakt, anders zou je zelfs niet kunnen bewegen. Training en dieet lossen alleen het vet op dat hen bedekt, om ze zichtbaar te maken.

3- Vrouwen hebben andere oefeningen nodig dan mannen. In werkelijkheid hebben beide geslachten dezelfde fysieke structuur, het verschil ligt in de aanwezigheid van hormonen die een andere sterkte in de spieren bepalen, maar dit betekent niet dat de oefeningen die gedaan moeten worden, gedifferentieerd moeten zijn. Op basis van deze onjuiste overtuiging zijn vrouwen er zeker van dat ze de spieren van de benen en mannen, vooral die van de armen , moeten versterken , met als gevolg dat ze allebei de andere helft van het lichaam vergeten.

4- Vrouwen moeten meer herhalingen van oefeningen met lichtere gewichten uitvoeren. Vrouwen denken dat ze met zwaar gereedschap te gespierd raken, maar Wiedenbach verzekert dat dit onmogelijk is, omdat vrouwen een laag testosteron hebben en zonder chemische hulp dit effect niet kunnen hebben. Dus, stelt de trainer voor, beter minder herhalingen maar met zwaardere gereedschappen dan die moeiteloos worden opgelucht.

5- Vóór de oefeningen is het een beetje uitrekken. Integendeel: rekken gedaan voordat de fitnessoefeningen de spieren verzwakken met 30% en het rekken van de spieren verhoogt het risico om gewond te raken. Beter dan stretchen na de training.

6- Eiwitdrankjes helpen je af te vallen. Rijk aan suikers, kleurstoffen, goedkope eiwitten en vitaminen en totaal vrij van vezels, geeft geen gevoel van verzadiging en activeert geen spijsvertering, een proces dat calorieën verbruikt: daarom zijn ze nutteloos.

7 – Calorieën verbrand met cardiotraining

Cardiomachines, zoals hometrainers en loopbanden, hebben sensoren die de hartslag en het verbruikte calorieën meten, maar niet wat op het scherm wordt weergegeven, is niet accuraat: het lichaam is in feite een machine die te complex is om te worden verkleind met tussenpozen van cijfers waarbinnen calorieën worden geconsumeerd. Het is beter om afwisselend oefeningen met hoge en lage intensiteit uit te oefenen: dit is de beste manier om vet te verbranden.

7 - Calorieën verbrand met cardiotraining8- Je verbrandt meer vet op een lege maag. Fout: spiermassa wordt verbrand, precies het tegenovergestelde van het doel van een anti-vetprogramma, om nog maar te zwijgen van de slechte prestaties die worden bereikt als er geen voedsel is, wat een echte brandstof is.

9- Vet kan in een bepaald deel van het lichaam worden verwijderd. Vetverlies is gegeneraliseerd: het kan niet worden geconcentreerd in een specifiek deel van het lichaam. De beste manier om het proces van het afvoeren van vet te versnellen, is door oefeningen met een hoge intensiteit te doen die verband houden met een strikt dieet.

10- Het is beter om alleen het eiwit van het ei te eten en de dooier weg te gooien, om het cholesterol niet te verhogen. Vals: tenzij u gefrituurde eigeel of boter en bacon eet, is cholesterol veilig. Daarentegen helpt de dooier slechte cholesterol te verminderen en bevat het mineralen en vitamines , nuttig voor lichaamsbeweging.

Uncategorized
DELEN

LAAT EEN REACTIE ACHTER

Please enter your comment!
Please enter your name here